nu så

nu så är toaletten klar oxå. ska visa bild på min fina tomte där inne i morgon. ska dammsuga o skura hela huset imorgon. sen är de städat i HELA HUSET;)
om ja inte gör de ikväll redan. sånt som märks. sugen o ställa mig på cros trainer en stund nu. så ska nog dra mig mot vardagsrummet.

teo försöker få teo o sova. stackarn klämde sig i duschdörren när ja städade på toaletten :(
han är SÅÅÅÅÅÅ mammaig nu. inget hjälper. bara mamma. kim hämta honom in till sig förut men frida kom efter 20 min igen.va jätteledsen. försökte städa toaletten men skrek bara efter mamma. inget pappa gjorde hjälpte. så han fick hållas på toaletten med mig. gick ju lite saktare då man va tvungen o ha ett öga på lilleman oxå. äta på allt. sen höll han på o lekte med mina tamponger. äter på kartongen. tar en kartong o kryper mot duschdörren o lyckas puta den inåt vägen i duschen. fastnade under dörren. tampongkartongen,teosfingrar en dörren. vart ett jättefint märke men de försvann ganska snart efter ja sköljt med vatten. doppade sin tandborste i klorin oxå. finns ett spray i röd flaska på rusta (jättebra) som man använder på smuts bla. skulle prova den i duschen o se om vi kunde få bort lite kalk o smuts. så när han kröp in i duschen hade han tandborsten med sig. så en ny tandborste fick plockas fram. med bamse på ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0