de gör ont i mitt hjärta.....

när ens barn gråter o man inget kan göra=(

ligger just nu inlagd i linköping me lilla teo så kommer inte va jätte mycket på nätet. hör av mig när vi kommer hem. o hem kommer vi som de ser ut nu till helgen.

imorgon blir teo 3 veckor =)

detta dygn har varit jättejobbigt för mig. trodde inte man hade så mycket tårar. teo opererades i dag kl. 13.30 o de va de jobbigaste ja gått igenom. men hade som tur va janne me mig så hade ett jätte stort stöd. hade inte klarat detta dygn utan honom.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Oj operation?! :O , herregud! :( Vad har hänt med lilla Teo? :(



Styrke kram till er!



2009-03-17 @ 21:21:07
Postat av: Anonym

Fy vad jobbigt! Vad opererades han för?

Tänker på er!!

2009-03-17 @ 22:20:41
Postat av: Sandra

men gumman <3 vad är det som har hänt?

2009-03-18 @ 12:41:51
URL: http://mitthallonochjag.blogg.se/
Postat av: malin

Men gud :( Jag vet hur det känns när ens barn är sjukt. Hoppas han blir bättre snart!

2009-03-20 @ 11:58:10
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0