har sååååå ont :(

just nu har ja så ont så ja vet inte vad=(

o bättre komemr de inte bli förrens bebis är ute. men är ju inte så länge kvar nu ;)
snart sitter man där med 2 små underbaringar.


teo sover där uppe o ja tar lite slappar tid vid datorn. ätit lite lunch. mat som vart över från igår. när den lille vakanr blir de förberedelser för middagen. blir enkelt idag. fisksoppa. se om aj kan få ihop en äppelpaj oxå. vart sjukt sugen på de just nu.


skänningemarken vart ja oxå sugen på. men janne är inte hemma förrens vid 17 tiden. då ska de ätas o fixas efter den så klockan brukar hinan bli runt halv 7 innan man är klar.
sen tror ja inte mitt bäcken fixar en promenad i skänninge ikväll.
ska ju arbeta imorogn så måste orka med de.


just nu längtar ja efter att janne komemr hem så ja kan ta en varm dusch o sen 2 värktabletter o förhoppningsvis lägga mig en sväng. o sen lite äppelpaj oxå vorre inte helt fel ;)

Kommentarer
Postat av: Angelica - snart trebarnsmamma ♥

Usch stackare :( hade också gärna velat åka till marken, men klarar inte av att gå...



Tack för namnförslagen! Lia va fint! Moa hade jag som ett av förslagen när jag väntade Maja...denna gång har det namnet kommit upp också, men gillas mest av R...gillar också ganska korta o enkla namn :) Moa skulla passa fint ihop med Teo ju!

2010-08-05 @ 16:42:25
URL: http://quinnys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0