kläder till liten


den lille killen i familjen behöver nya kläder inför hösten. hade hittat massa kläder i elloskatalogen som ja kunde tänka mig men kände att de fick vänta. fick sen hem ett erbjudande idag. tänkte då passa på o beställa lite. när vi kom hem från linköping ikväll kom teo med reklamen från ellos o pekade på en spiderman väska man fick på köpet. fråga om han ville ha den väskan o han sken som en sol. så fick snällt skick aefter lite grejer. de på bilderna hamnade i korgen + 2 bh:ar till mig.
lite dagiskläder vart de. så tråkigt o skicka honom till dagis i kläder som sen är fulla i färg elelr annat roligt när man hämtar honom. så brukar ha hemmakläder o digiskläder i garderoben. slipper han slita på finkläderna på dagis o förstöra dem.

Kommentarer
Postat av: Angelica - snart trebarnsmamma ♥

kläder går alltid åt..måste införskaffas nytt här med nu till hösten, bla dagiskläder med...blivande storasyster börjar ju dagis om en månad, hjälp! :P



tusen tack för att du också svarade, hehe :) jag är också fast besluten om att R ska stanna åtminstone över första natten, jag får nästan panik av bara tanken att sova själv på bb första natten (har sjukhusfobi!) så är lite nervös om han inte skulle få sova över första natten...men oj kosta det så mkt som 380:-/dygn??? har för mig jag läste ngt om att de skulle kosta 250:-/dygn? är det något mer tillägg som tillkommer utöver det då?

2010-08-03 @ 15:42:42
URL: http://quinnys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0