min sjukling

febern är på väg bort, men blåserna består. börjar få i honom mer o dricka men mat är svårt. vill fortfarande inte ha. vattenmelon går bra. välling började han med igår o vilja ha. så alltid något o få isig i den toma magen.

annars om dagarna promenerar vi i vagnen. flera ggr ute o runt runt i huset. snutte, tutte o totte ska va med. sen kan han va i vagnen i ligande position hur länge som helst.
annars sitter vi i soffan o kollar tv och film o myser.


totte som ska va med i vagnen eller sängen om dagarna. fått av morfar ;)

dem få stunder teo sover försöker ja ta de lugnt o samla nya krafter.
sover max 30-40 min sen vaknar han o är jätteledsen. sen efetr 10 min somnar han om o sover 30-40 min.
så har vi haft våra nätter nu i snart 1 vecka. och dagarna oxå. fast då har han orkat leka lite oxå.

min plutt =(

Kommentarer
Postat av: Johanna

Stackars liten :(

2010-08-19 @ 20:32:25
URL: http://joelsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0