ny vecka

jaa, ja vet att veckan började igår redan men har haft så mycket o göra. jobbet, hemmet o min underbara son tar all min tid. o snart kommer en underbaring till så då blir de mindre tid för datorn.

förra veckan på onsdagen va janne, ja, kim o frida till varamon o åt räkbuffen på sjövik. supergott va de. kunde säkert suttit längre o äta men til lslut säger de stopp. lär bli fler besök där längre fram. inte i år kanske men de kommer fler år. kan verkligen rekommendera o gå ditt o äta.

i helgen som va jobbade ja. så då vart de inte mycket datortid. den lediga tiden mellan arbete spenderades med min underbara son.

igår jobbade ja oxå.
idag o i morgon är ja ledig. så i dag har teo o ja inte gjort speciellt mycket. planeringen va att vi skulle hälsa på teos dagis då han vart ledig nu i 4 veckor. men tiden den försva´nn någon annanstanns. som den brukar kunna göra.
imorgon blir de inte mycket gjort heller tror ja. ta dagen som den kommer.
handla lite o sen blir de säkert en promenad ute.
sen på torsdag är de dax för arbete igen. då blir teo hus grannen. min bror va snäll o skulle ta teo dem få timmar ja jobbar torsdag o fredag. *guldvärt*
vet inte hur ja/vi skulle klarat denna sommar utan min familj som ställt upp o tagit teo då janne o ja jobbat.

sen på lördag jobbar ja lite extra på kvällen. så helgen blir lugn. laga lite god mat o bara ta de lugnt.
sen har ja bara 1 vecka kvar på arbetet. sen ska ja va hemma o ta de lugnt o fixa inför den lilles ankomst.  ska bli skönt o bli hemma igen men komemr sakna arbete MASSOR. har verkligen trivs kanonbra i somamr med arbetet o arbetskollegorna.

nu ska ja kolla vidare på nätet lite.  sen blir de o lägga sig i sängen o kolla filmen på 3:an vid 21 tiden.

Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

Sv: Ja, jag tycker med jag bara hört posetiva erfarenheter om Emmaljunga syskonvagn! Först ville jag inte alls ha en sån, men JUST NU lockar den och känns bäst! Som sagt så är den ju sååå dyr :( och vi vill helst ha en ny! :( Bästa vore ju om man hitta en 09:a (bättre beg. i fint skick) på typ blocket. Men jag har letat och letat utan att blivit klokare, men får väl hålla utkik. Osäker på färgval med, men den svarta är ju så himla snygg och stilren tycker jag, passar alla färger på tex. filtar/åkpåsar med mer :) men finns ju så snygga i färg med, svårt :)



Hoppas allt är bra med dig och magen och resten av familjen förstås :)

2010-08-03 @ 20:17:15
URL: http://mammatillviggo.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0