onsdag

sitter i vardagsrummet o precis ätit en knäckis med skinka o saltgurka. drack lite te till. teo ligger fortfarande o sover i min säng så tänkte passa på o ta lite egentid så här på morgonen.
janne flyttade över teo till sin säng vid kvart i 9 igår kväll. kom in till oss så sent som 5 över 5 i morse. så länge har han aldrig sovit i sin säng ;)

ville ha lite välling av pappa o kolla va han gjorde innan jobbet. sen kom han o kröp ner hos mig i sängen o somnade tätt tätt intill mig. passade på o gå upp då. kände mig skapligt pig o sen blir man bara tröttare o ligga kvar tycker ja. så kunde lika gärna kliva upp. ska ju iväg om ett par timmar (2 tim) så kan lika gärna fixa allt nu så är de klart sen. kanske man kan somna tidigare på kvällarna. på Måndag (förhoppningsvis) börjar allvaret igen för teo. inte varit på förskolan på 8 veckor o på Måndag ska han va där redan kl. 8
då blir de o börja gå upp när janne åker på morgonen så vi hinner.


händer i helgen då?
vi hade inget direkt planerat. städa o fixa lite hemma. janne skulle klippa gräset. men ja ska jobba =)
ringde  igår o undrade om ja kunde hoppa in både lördag o söndag o de säger man ju inte nej till. så hela lördagen o hela söndagen blir ja upptagen. jobbar mellan 7-21:15 med ledigt 4 timmar mitt på dagen. så de passar perfekt. både för mig o min plånbok ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0