snart 4 dagar sedan

jaa, nu är de snart 4 dagar sedan man lämnade spår efter sig i bloggen. kanske dax o klada ner lite.

vad har hänt sen sist då?

jobbat hela lördag och söndag. har gått kanoners. väntar på at tdem ska ringa så man kan få lite mer o göra ;)
ringt mig 3 ggr redan o vill ha in mig. surt o säga NEJ men har man inte tid så har man inte. tråkigt är de men så är de ibland tyvärr.

bakade bullar igår. men vet inte vad som hände. först jäste inte degen i bunken. sen när allt va klart så jäste dem inte då heller. sen han dem börja torka lite då Teo ville ha mammas uppmärksamhet, sen fastna dem i bullformarna o vart helt konstiga. så ca 250 st hamnade i tunnan :(

idag har vi vart till mamma/mormor en sväng på morgonen. efter lunch vart de hemåt då den lille skulle sova o mormor skulle fara till arbetet.
så nu sover teo o brukar kunna göra i 3 tim ca. tänkte låna med en film från mamma men kom på nu att ja glömde den hos henne.

letar efter ett datum då vi kan styra bilen mot ullared oxå. en helg som vi pratade om först verkar bli svårt o hitta. ev. kan vi 1:a helgen i oktober men vet inte om man vågar ge sig iväg då. janne vill inte att ja åker då.
se om de går en bussresa ner eller om de blir bil.


Kommentarer
Postat av: Louise, mamma till Alva

sv: de verkar tro det, fatta inte först vad hon mena, men sen när man åkte hem då blev jag riktigt irriterand när man tänkt på det.

Som tur var kunde vi komma lite tidigare imorgon istället :)

2010-09-02 @ 21:40:05
URL: http://loouiseroos.blogg.se/
Postat av: Mammabea.se

SV: Jo jag har precis fixat vanligt leg så nu ska jag fixa Eleg också! :)

2010-09-03 @ 10:55:09
URL: http://mammabea.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0