tillbaka till vardagen

jaa, på måndag är de tillbaka till vardagen igen. ska bli skönt faktiskt. men samtidigt ska de bli himlans tråkigt då ja gjort mina veckor på Granliden. har trivs superbra i sommar.

dax för den lille att återgå till sin föskola efter 6 veckor ledigt.
ja ska börja fixa de sista inför den lilles ankomst. 11 veckor kvar. sen har vi en liten till=)

Almenackan börjar fyllas med tider nu igen. jobbtiderna byts ut mot andra tider.
mycket planerat redan nu. samtidigt som de är skönt att bara vara hemma o ta de lugnt ska de bli skönt o ha lite planerat ändå. roligt när de händer saker. känns just nu at tde kommer bli/vara fullt upp ända tills vi ska födda barn igen.

sjukt sugen på ullared igen ;)
men när den bra sep. lönen kommer orkar ja inte åka ner o gå omkring där med magen som näst intill är färdig bakad då.
först tänkte ja ta en dag i linköping för mig själv men redan nu snart komemr ja planera in en dag för mig SJÄLV då ja komemr åka till Norrköping o strosa omkring o handla lite grejer. o bara vara själv. är sjukt sugen på o åka iväg en helg till stockholm innan bebis kommer. har vi sagt att vi skulle göra i sommar o hälsa på jannes bror o tes farbor men vet inte vart tiden tagit vägen.
en tripp till min syster med familj har vi sagt at tvi ska göra nu i höst innan bebis kommer. bada o bara ha de bra =)

nu ska ja se om ja kan röra på mig. teo sover men ska packa in syskonvagnen i blen. sen när han vaknar ska vi åka hemåt. janen skulel fixa mat tilsl vi kom hem. med order från mig då =)

har ni tur komemr de lite (mycket) bilder ikväll. beroende på hur nätet är mot mig o me tid o ork. har lite nya bilder både i telefonen o i kameran. sen har ja lovat bilder på vagnen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0