VC

ja,,, ditt begav vi oss i morse. skulle va där kl. 10 o de tog 2,5 timme innan vi va därifrån.
läkaren va superbra. kollade igenom teo o han va supersnäll under hela besöket. min lilla prins. trodde de skulle bli mycket tårar från honom. när hon kollade halsen o tog halsflussprov vart han ledsen, men inte annars.
provet vissade inget o snabbsänkan va lite hög. sa inte ett knyst när hon stack honom i fingret.
men hade massa blåsor på kinderna, halsen o tungan. virusblåser.
inte konstigt han inte vill äta o knappt dricka. men idag har han ingen feber o lite mer dricka än annars har han fått i sig.
så tror att de börjar vända nu. sover o är ledsen mest om dagarna men förstår honom. gör ju jätteont med massa blåsor i munnen =(

nu sover den lille. somnade på 2 röda tror ja. efter maten bada teo o ja o janne skulle söva honom o ja sitta lite framför datorn. han inte mer än o  sätta mig framför burken så sov han.

nu ska ja snart lägga mig i sängen o slappa. kanske sova. förbereder mig på en vakennatt till med min son. natten till idag vart de inte mycket sömn. vid halv 5 fick janne ta teo så ja skulle kunna sova lite iallafall.

mamma har erbjudit sig o ta teo i natt så ja/vi ska kunna få sova lite men vet att hon jobbar imorgon o ja kan ju faktiskt sova dem få minuter teo sover på dagaran. men då brukar ja passa på  o fixa hemma.

fast min mamma ska jobba så erbjuder hon sig. min underbara mamma. hur skulle vi klara oss utan dig?


Kommentarer
Postat av: My

Det ska vara bra att dricka vattnet som man kokat potatisen i om man har blåsor i munnen. Fick alltid vi som små kommer jag ihåg. :)



Hoppas han blir bättre snart. ! Krya på dig teo !

2010-08-18 @ 08:11:58
URL: http://mysenn.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

En emmaljunga, skitvagn, inte värd att nämnas ens. ;P

2010-08-18 @ 10:01:57
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Okey jo en magbild vill jag se :)

2010-08-18 @ 16:48:21
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0