till anonym

fått en anonym kommentar o svaret till dig är:

tjällmo marken är den 29 maj. på lördag.
Anledningen varför vi inte kom iväg till kolmården va precis som du skrev. janne spenderade HELA lördagen i garaget. Och varför han va i garaget istället för o umgås med sin familj på kolmården va för att hans bil är/var trasig o körförbud på. och sen står min bil trasig med snart körförbud på. så vi/jag ansåg att de va viktigare att få iordning på våra bilar istället för o åka till kolmården. Tråkigt tyvärr att vi inte kom iväg o de tycker janne oxå. men teo kommer få en dag i kolmården innan året är slut ändå ;)

Kommentarer
Postat av: sofia

hej! det var ju jag som var anonym, blir lite knas när jag skriver från iphonen ibland.



himmla skit med bilar, hos oss är det likadant, jämt så ska man behöva slänga ut halva lönen på att laga bilar. alltid är det något som behöver fixas.



kram

2010-05-23 @ 21:38:42
URL: http://korsbarskakan.blogg.se/
Postat av: Anonym

nä fy det är jobbigt. senast idag blev vi stående på fornåsavägen. bli-j*veln fick tuppjuck! nu står den hos våran meckare :o)hoppas det inte är något allvarligt.



kram på dej

2010-05-24 @ 19:53:23
Postat av: sofia

tror min komentar blev anonym nu igen.

2010-05-24 @ 19:54:08
URL: http://korsbarskakan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0