provsvar

alla prover var jättebra som dem alltid har varit. förstår inte hur alla prover kan vara bra när ja har så ont ibland.
proverna dem tog i tjocktarmen visar på en inflammation i tvärgående tjocktarmen MEN dessa jävla men hela tiden. proverna som togs var för lite för att kunna säga exakt va de är för något. fick kortison som ja ska äta i 6 veckor. 3 tabletter om dagen i 2 veckor. sen 2 tabletter om dagen i 2 veckor. sen blir de 1 tablett om dagen i 2 veckor. blir de inte bättre under dessa 6 veckor fick ja höra av mig igen. sen skulle ja få en tid att GÖRA OM allt igen =(
läkaren ville inte att undersökningen skulle göras nu då hon tyckte de skulle va för plågsamt för mig då ja nyss har  gjort en. så nu ska ja gå och plågas och vänta på en ny tid i januari och sen ska ja få gå ytterligare 6 veckor och vänta svar på dem.
 
blir så arg och ledsen. skönt att dem verkligen gör något men samtidigt känns det som att dem inte tar mig på allvar. allt detta tar såååå mycket på mina krafter. ska ju orka vara mamma, fru, mig själv och skolelev.
hade ju planerat att få alla svar idag för att sedan ladda om batterierna nu i jul för att sedan gå in i skolan som en ny människa, börja om med nya krafter.
 
men nu är de bara och vänta på att börja om med alla undersökningar. har redan tvingat med janne när den ska göras. Kommer INTE åka själv och alla droger dem kan ge mig ska ja ha. sist ja gjorde denna undersökning hade ja ju jätte ont i magen så kanske blir bättre denna gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0