Mot vattenkoppor





Denna rekommenderar jag varmt mot vattenkoppor. vart rekommenderad den på apoteket och den är verkligen bra. är ett skum som smörjes på kroppen. smörjer in den på Thea och sen på med kläder. vid varje klädbyte rekommenderas det att man gör det enligt folden som följer med. Den är dyr för den lilla flaska man får men väl värt varenda öre. haft den på henne i natt och trot eller ej men vi hat fått sova. märker stor skillnad när man smörjt.


denna rekommenderade 1177 mig att smörja med när ja ringde 02:30 natten till Söndag. Thea har HELA snipan full med vattenkoppor. och då menar jag verkligen hela. utan på är helt täck och på insidan har hon oxå. denna salva är bedövande. hjälper mot kliandet. smörjer ordentligt vid varje blöjbyte så dax o köpa ny tub igen. köpte en i Söndags och den är snart slut. men va gör man inte för dem små ska få slippa kliandet.
Allt för mina barn<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0