Bökande bebis

Ikväll vet ja inte vad bebis haft för sig. Satt i soffan och kollade på Teo när han spela tv spel. Helt plötsligt blir ja trött och lägger mig ner. All kraft försvinner i kroppen och ja bara ligger där och orkar inget. Får myrkryp i benen och svettas som bara den. Får jätteont i magen och upp i mellangärdet. Ont hela tiden med en pulserande smärta. Illamående till tusen och magen är stenhård. Kommer och går som "värkar" som stråla ut i ryggen men sitter för högt upp för att va värkar tycker ja.
Tar mig ur soffan och får ett blodtrycksfall. Janne trodde ja slog i bordet och satt därav kvar i soffan. Tar mig stapplande till badrummet och vidare till sovrummet där paniken börjar komma. Försöker tänka på andningen men så fort ja tog en indragning drogs hela magen in i andningen.
Janne kom in i sovrummet och kollar läget och lägger handen på magen. Precis när han lägger handen mot magen går de som en ond stråle genom kroppen. Känns som någon drar åt lungorna och ja får ingen luft.
Försöker ändra läge i hopp om att prinsen kanske lagt sig konstigt bara men smärtan, illamåendet och smärtan försvinner inte.
Efter ett tag är magen mjuk igen och smärtan borta. Känner inget. Hur konstigt som helst. Prinsen visar att ha rör sig där inne så allt verkar ok.

I morgon har ja fått en akut tid på mvc då j känt mig trött, yr, svimfärdig, illamående, huvudvärk av satan och en j***a klåda på magen som rör sig mot ryggen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0