Dagarna rullar på i Januari

Redan 4 Januari.Och denna dagen är snart slut. Va ju nyss nyår. Dagarna rullar just nu på med jobb. Sista natten i natt. Sen jobba helgen. Får vara kvar på natten tills jag själv inte vill så de känns bra. Sparar massa mammadagar som jag sen kan plocka ut på somrarna.
 
Igår morse tog Ted och jag en skön men kall morgonpromenad på 3,5 km. 50 benböj och 50 situps och 1 min plankan oxå. Idag tog jag en ensam promenad på 3,6 km och 60 benböj, 60 situps och 3 min plankan. Går ut lugnt så jag inte tar ut mig för mycket. Jag som alltid har HATAT att springa känner hur de spriter i benen efter att få springa. Innan jag vart gravid med Ted orka ja springa ca 2 km utan att dö på kuppen. 
 
 
Dax att fixa de sista inför jobbaren. Sen kom hm katalogen på posten idag som Thea kryssat massa hon vill ha så bäst att kolla de innan ja åker till jobbet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0