Klänning till bröllop

I sommar gifter sig jannes bror. Har en klänning jag köpte för snart 3 år sen som hänger i garderoben med lappen kvar. Den var tanken att jag skulle ha. Så målet är att komma i den klänningen till slutet av April början på Maj i fall jag måste ge mig ut och leta efter något annat att ha På mig. Har sagt i ett par dagar att jag ska prova klänningen för att se hur mycket som kroppen måste bli av med för att klänningen ska gå på kroppen. Ikväll tog jag tillfället att prova klänningen när jag ändå klädde av mig. Trod det eller ej men klänningen kom på min kropp. Dock kunde den suttit bättre men de är som de är. Tajta till kroppen lite så blir de jättebra ;) 
ska jag bara hitta matchande skor och cardigans. Kostym till Janne oxå. Även skor. 
Bröllopspressenten måste fixar oxå. Kommer hänga över mig den där presenten till jag vet inte när. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0