livet kan förändras på ett par sekunder

Jaaa, på ett par sekunder kan livet verkligen förändras. Det fick jag verkligen erfara i Tisdags. Från att vara en lycklig familj fick jag se hur min familj på ett par sekunder gick i tusen bitar. 
 
På väg till jobbet i Tisdagskväll hade jag sådant tryck i bröstet. Kändes som det var någon som tryckte på mitt bröst så ja inte fick någon luft. Kände hur paniken steg i kroppen. Tårarna brände under ögonlocken.
natten på jobbet gick men det var inte mer än så. Natten i natt har jag haft sådan huvudvärk. Tänker på det hela tiden så man blir totalt dum i huvudet till slut.
Var i kontakt med försäkringsbolaget som knappt ville ta upp en olycks anmälan på detta då dem tyckte det lät helt fel. Men nu är det anmält ditt också.
Jaa, detta satte ett spår i mammahjärtat.

Kommentarer
Postat av: [email protected]

Hej Anna
Vad är det som har hänt?

Svar: En av barnen gjorde sig illa under dagen så vi fick besöka akuten i Linköping
Anna

2016-01-21 @ 12:10:06
Postat av: Anonym

Vad har hänt?

Svar: En av barnen gjorde sig illa under dagen så vi fick besöka akuten i Linköping.
Anna

2016-01-21 @ 17:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0