hemma igen

kom hem för 1 timme sen. vart på jobbet ikväll en sväng. vart lite slö idag så vart pizza på vägen hem. så nu sitter ja här o janne sitter i vardagsrummet o kollar på tv. tänkte lägga in lite bilder på bilddagboken men har bara 73 stycken att lägga in o känner att ja inte orkar de nu.  va en snabbis på biblioteket innan ja åkte till jobbet. låna EMMA Mias dotter. så ska strax lägga mig i sängen o börja läsa den :)
har ja lite sysselsättning o göra inatt. sover så fruktansvärt dåligt på nätterna. när vi lägger oss är ja inte de minsta trött o när janne åker vid 6 på morgonen är ja inte de minsta trött heller. tar 2 timmar att somna efter att han åkt.
imorgon ska de ringas till försäkringskassan o se när de blir utbetalning på mina pengar. inte fått pengar på 2 månader. sen se om dem gått igenom mina papper ang. havandeskapspenning. börjar bli dax att bli klara me de snart. bara 3 veckor kvar innan ja ska kliva på isåfall.
sen har ja lovat janne o kim o göra mer julgodis som ja gjorde till 1:a advent. allt försvann då. o har inte mycket annat för mig så blir att fixa de i morgon.
nu ska ja kolla bilddagboken och mailen o krypa ner i min sköna säng o läsa lite :)
ta me mig en apelsin eller två oxå. blivit beroende av apelsiner o clementiner på sistone. kankse behöver mycket  vitaminer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0