länge sen

en vecka sen man skrev. inte haft tiden eller orken att skriva.
hänt i veckan då?
förra veckan bakades de lussebullar, knäck, annat julgodis. gjorde ljuslyckter till min systers barn. va hundvakt. storhandla i onsdags. slappa hemma hos mamma i fredags hela dagen. städa i lördags. julmarken va de i tjällmo oxå. i söndags va  Maria,mats, nellie,nova, micke, sandra, robin, mamma, lars, kim, frida, farmor, farfar, fridas mamma o pappa här o åt adventsmat. janne o ja va självklart me oxå.  de ha rhänt i stort förra veckan. orkar inte sammanfattat bättre.

denna vecka blir de inte mycket gjort.
Igår va ja mest hemma o deppa i sängen.
idag blir de lugnt. sitta här en stund till sen blir de duschen o fixa sig o bege sig till biblioteket o lämna tillbaka lite böcker o se om den bocken ja vill läsa om den kommit in än. sen blir de borensberg. bege mig till jobbet. grötfest där ikväll så tänkte passa på att åka ditt o hälsa på alla barn o föräldrar. sen blir de hem o lata sig i sängen o vänta på natten.
onsdag, torsdag o fredag är de inget inplanerat. ta de lugnt. ryggen o foggarna börjas kännas av MERA=(
ringa försäkringskassan någon dag o se hur de går me min havandeskapspenning.
lördag o söndag är vi hundvakt. på lördag ska ev. janne fixa me volvon så den blir klar. på söndag prata vi om att åka till linköping. har presentkort på ett par hundra som måste handlas upp innan jul så passa på o fixa de. sen är ja jättesugen på att åka till simhallen men får se hur de blir. prata om att göra de på söndag kanske.

veckan därpå har ja barnmorskan på måndag. på tisdag är de julfest på jobbet men inte bestämt mig för de än. sen fyller lilla Nova 1 ÅR =)
på Torsdag. skit va tidne går fort. sen är de inte mycket mer planerat. ringa min läkare ang. sjukskrivning den veckan oxå. måste kommas ihåg.

13 veckor kvar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0