söndagkväll

sitter i soffan just nu i vardagsrummet. väntar på att tvättmaskinen ska bli klar så den kan hängas. sen ska ja krypa ner i soffan o kolla på wallander kl. 21.

funderar på att ställa mig i köket o göra knäck men kanske väntar me de till i morgon så man har något att göra då. 
pepparkakshuset vi sagt nu i 3 veckors tid vi ska sätta ihop har vi inte lyckats än me. kanske ge mig på de imorgon när janne jobbar.

idag har vi varit på skjutfältet ett par timmar. fått lite frisk luft. grilla lite korv. när vi kom hem bädda ja ner mig i soffan o har leggat där mellan 16 - 19. sen vart de upp o laga matlåda till janne o bädda rent i sängen. sen fastna ja framför datorn fast ja fastna me den bärbara i knät i soffan :)

kolla hur de går me tvätten o sen bädda ner mig i soffan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0