tiden rullar på

klockan är redan halv 3. vart tog tiden vägen?
kollade på tv till 11. prata lite me janne innan han somnade. kollade lite till på tv o kunde INTE somna. så satte mig här o klockan bara rullar på. vart vaken sen strax innan 10 imorse o inte sovit något på dagen så tycker ja borde va trött men inte då. funderar på att sätta mig i bebisrummet o sortera kläder o låta tiden gå så man blir trött o kan somna. jannes kl. ringer ju om 3 tim. brukar ta ca 2 tim att somna efter han åkt så kan väl hålla mig vaken till dess.

vänt på dygnet eller?

får bli ändring på de efter nyår.

har inget mer att skriva så blir sängen o filosofera lite eller så hamnar ja i barnrummet bland alla kläder ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag väntar på att vi ska vara inne på msn samtidigt så jag vet hur du vill ha designen, det är inte så lätt och köra på tomma händer (A) . lr du kanske vill ha din design när bäbisen har kommit ist och massa bilder på bäbis? :) puss!

2008-12-18 @ 11:12:04
URL: http://sabagu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0