blääää

tanken var att vi skulle till stockholm idag o hälsa på jannes bror. hade sett fram i mot de jättelänge nu, men va till vårdcentralen idag o sökte för 5 gången för magont. fick 2 nya mediciner ja ska äta men den ena fanns inte hemma så ska hämta den på tisdag. tog massa blod från mig oxå. skickades till linköping. får svar på tisdag eller onsdag. hade nämligen några jävla onda smärtor i natt o janne ville skjusa in mig men ja va envis o inte ville. men läkaren sa idag att om ja får så igen så blir de akuten nästa.......blääää


fick papper från poste idag att mitt körkort är klart. Dem öppnar kl 15 så då ska ja hämta de=)





janne, ja älskar dig.
tanken på att leva ett liv
utan dig finns inte. Hoppas
du alltid kommer finnas hos mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0