vår eller vinter?

va är de för väder vi har?
vem vill ha snö nu?  kanske barnen men inte dem vuxna, inte ja iallafall. men de är kul att de kommer lite snö, speciellt för barnens skull. lite kul får man medge att de är me snö. man blir barn på nytt. om snön ligger kvar i helgen blir de att grilla lite korv o dricka varm oboy i pulkabacken.  som de andra helgerna så blir de tjällmo denna oxå. janne ska hålls i garaget o skruva på bmw. sen ska vi på HUS visning på söndag. vi vill båda köpa detta hus men vi kommer inte va ensamma på visningen men ett bud ska vi lägga iallafall=)

har hänt i helgen då?
inte mycket. de har som alla kanske vet varit påsk o me de innebär de massa mat o godis men de har inet blivit å jätte mycket utav den saken för min del. jannes föräldrar skulle bort så där skulle de inte bli något direkt påskmat o mina föräldrar skulle jobba o sen åka bort. men så var tinte fallet så de vart lite påskmat hos mamma men måste medge  att de har varit jätteskönt o bara vara ledig o inte göra en massa saker. stå i köket o fixa. har mest bara suttit framför datorn eller i sängen/soffan o kolla på tv/film=)

just nu sitter ja på jobbet o rastar lite. ska starx röra på mig o bege mig ut till alla glada barn som ser ut som snögubbar=)
slutar 13 idag o då blir de hem o tvätta o städa lite. blir maxi en sväng oxå. mååste fylla på kylskåpet hemma. sen blir de nog våfflor ikväll. de är ju som alla vet våffeldagen idag=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0