då va helgen här då

vakna vid strax innan 4 o gick på toaletten som alla andra nätter. bebis trycker på blåsan ganska ofta. la mig i sängen igen o kunde INTE somna om. så här sitter ja nu. lika bra som ja ska vrida o vända på mig i sängen kunde ja lika bra gå upp. kryper ner i sängen hos janne om ett par timmar igen.  Är så himlans hungrig på nätterna att ja har sååååå ont i magen så va tvungen att ta lite mackor o en kopp te.

kolla runt lite på nätet nu sen blir de att krypa ner till janne i sängen en stund. sen blir de motala o hämta min telefon ÄNTLIGEN. funderar på att svänga förbi jobbet om vi hinner. måste ha mina vinterskor. lite lättare att använda dem, bara att köra i fötterna. inget att snöra.
 nee, nu kolla vidare på nätet :)

Kommentarer
Postat av: stine

hej, du lägger bara in den på Design - kodmallar..

:)

2008-11-07 @ 11:23:06
URL: http://lillastine.blogg.se/
Postat av: slalalundberg.blogg.se

Tackar för kommentaren :)

Hur långt gången är du med bebis? :) Grattis btw

2008-11-12 @ 14:09:17
Postat av: Sandra

huvudsaken är att du mår bra gumman<3

2008-11-13 @ 09:45:26
URL: http://sabagu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0