rubrik???

svårt de är o komma på rubrik till alla inlägg.

va till mamma en sväng ikväll under tiden janne fixa me min bil så den blir klar för besiktning snart. måste ju ha en större bil när bebis kommer. funkar ju inte att åka i jannes bil som han pendlar me till jobbet.
somnade på soffan hos mamma, ovanligt *not*
kolla på ensam mamma söker o sen börja wallander. va man tvungen o kolla på de. sen i reklamen vid 22 tiden begav vi oss hem.
väl hemmma vart de tandborstning o ner i sängen för att kolla vidare på wallander. kunde INTE somna efter filmen o hade JÄTTE ont i höften :(
så bestämde mig för att kliva ur sängen o sätta mig framför datorn me en kopp te o 3 clementiner o se om de hjälper. tänkte ta värktabletter men känner att min mage inte gillar de så försöker utan så länge de går.
annars idag har de inte hänt mycket. va ner på fältet en sväng o kolal på när grabbarna åkte enduro. fick en liten promenad o frisk luft men får sotta för promenaden nu ikväll :(

ska väl kolla runt lite till på nätet o sen krypa ner i sängen o se om de går att sova en sväng. imorgon ska ja upp till mamma vid 9 tiden. hon skulle bjuda på frukost. har hennes bil så ja kunde komma när ja ville. slipper hon hämta mig.
sen blir de en promenad i skogen. få lite frisk luft. tänkte ta me pepparkaksdegen till mamma oxå o se om ja orkar o känner för att baka lite. sen på tisdag blir de ev. motala.
på onsdag MÅSTE ja sätta upp alla julgardiner o sånt. har inte mycket pynt upptäckte ja idag när janne bar fram julgrejerna. 2 stjärnor måste inhandlas till köksfönstrena. sen får vi ser hur de blir. om de blir något mer pynt. kanske vänta me de till nästa år när den lill* kan va me o riva i grejerna. man ska ju ha orken o plocka ner grejerna sen i januari igen o känne att ja inte kommer ha så mycket ork till de då när man är höggravid.
torsdag blir de väl lugnt. fredag blir de att va hos mamma. kommer grejer till dem då så ja skulle va där o ta emot. lördag kommer farmor o farfar. o sen är de julmarknad. så blir en sväng på de. sen måste de väl städas lite o på lördag är janne hemma o kan hjälpa mig lite. på söndag är de redan 1:a advent. då blir de advents lunch hos mig o janne. min syster o familj o min bror o son kommer. o så kim ofrida, mamma, lars, farmor o fafar. blir fullt hus.

kolla vidare på nätet nu så höres vi imorgon.
bilder på va som hänt i helgen kommer på bilddagboken under tjallmoanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0