fredag =)

helgen är här =)
idag hade ja tänkt att teo o ja skulle följa me janne till motala o ta en runda på stan under tiden han va på möte men känner ingen lust för de. så de blir en hemma dag idag oxå. ska strax ta mig in i duschen o klä på mig mig så blir de en promenad sen. janne borde va hemma till 12 igen. då blir de lite fix i trädgården. sen på kvällen blird e hem till mamma o grilla lite *mums*

imorgon blir de en lugn dag. janne ska till borensberg en sväng me lite skräp. sen på söndag blir de kalsa fört eos kusin som fyller 6 år idag.

sen nästa vecka blir de fullt upp igen. janne åker till norrköping på måndag ev. sen på tisdag har vi föräldraträff o på kvällen ska vi till motala igen till min bror o sandra. fira henne lite. sen på onsdag ska janne till motala igen=(
mycket farande till motala hela tiden. på torsdag blir de motala ih´gen. läkarbesök me teo. sen på lördag ska janne iväg på kvällen o natten. så då blir de teo o ja hemma. blir de mys i sängen=)


kolla vidare på nätet o sen in i duschen medans teo sover =)

Kommentarer
Postat av: stine

ja nu är det nära :)

2009-04-17 @ 16:51:42
URL: http://lillastine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0