valborg

är de tydligen idag =)

vaknade vid 7 tiden av att teo var hungrig. sen bestämde ja mig vid 8 tiden för att åka till jobbet o kolla läget. vart bara en snabbsväng. sen hem. tog en promenad till posten, sen hem o ge teo mat, fixa lunch till mig, gav teo mat igen, fixa lite papper åt janne som vi strax ska gå me till posten o posta. ska ge teo mat först.
fick min amningspump idag ja beställde till delarna ja fick frpn us när vi va där me teo. hyrde en pump där så teo skulle få min mat genom flaska o sonden. så nu köpte ja handtaget så ja kan använda den till o pumpa ur =)

ikväll blir de en sväng till fotbollsplan o kolla brasa. sen imorgon blir de marken i gordegård. teo får stanna hemma hos sin mormor så länge =)

måste ta en hungrig kille här nu...återkommer kanske senare

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack så mycket! =)

2009-05-01 @ 16:57:58
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0