släktträff

familjen sover. snart är de dax för duschen, påklädning och frukost. sen blir de att fixa teo o bege oss mot släktträffen. börjar klockan 11. tror ni vi hinner i tid?
hoppas på bra väder bara.
i går kväll skulle vi se män som hatar kvinnor. men lyckades somna. ovanligt? neee
den 17 september ska vi på uppföljaren av män som hatar kvinnor. vi ska se flickan som lekte med elden. så måste hinna se den andra filmen innan.

sen den 21 nov. kommer the hub caps till tjällmo o de ska vi faktiskt gå på. har fixat barnvakt ;)


Kommentarer
Postat av: Sandra

sv; hihi. jag får göra det någon dag när jag har tid. det är mycket plugg nu och eftersom jag har varit sjuk hela veckan så ligger jag efter lite! kram!

2009-08-29 @ 10:36:57
URL: http://mitthallonochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0