uppe me tuppen

vakna kl 5. när teo ropade på mig. fick mat o somnade om till halv 7. myste lite tillsammans o han somnade om igen. passade då på att ta mig en dusch. sen satte ja igång datorn för att ladda jannes telefon o sen uppdatera den. IGEN.
teo vaknade strax innan 9 o då vart de grött till både honom o mig. teo sitter just nu i gåstolen o kollar in akvariet me fiskar. ja försöker få tag i dackstudion. se om våra bilder är klara. sen blir de påklädning av teo o mig. sen en promenad till affären o kolla om posten kommit. sen är de lagom för teo o äta. sen åker vi till motala. Hämta bilderna om dem är klara. sen till brinken. bvc för 6 månadersläkarbesök. sen blir de hm. köpa vantar o strumpor till teo. kolla en sväng på gina kanske =)
brioaffären blir de oxå. behöver regnskydd till sittvagnen. o sen kolla efter en ny bilstol till teo.
sen blir de hemåt. laga mat o bara ta de lugnt. nu ropar teo så bäst att kolla va han gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0