kallt ute

vaknade imorse o de va kallt i huset :(
så vi somnade om 1 timme teo o ja ;)
sen var tde frukost. sen massa lek o lite pill me datorn. har velat göra bildspel på datorn med massa bilder på teo. o janne visste inte hur man gör. men igår runt 22 tiden när han ska stänga av datorn hittade han hur man gör ;)
så har nu knoppat ihop bildspel när teo ligger i magen o första bilderna på honom. sen när han opererades. nu fattas bara att få musik till oxå som ja inte riktigt fattar hur ja gör, men får pilla lite ikväll så kanske de komemr hur man gör.

kallt va de ute idag oxå. tände massa ljus i huset imorse som lyser fortfarande *mys*
frida messa om vi skulle ta en promenad men tackade nej eftersom ja fick skavsår i måndags på ena foten då ja gick till mamma. men lånade ett par skor av frida. men fick skavsår på vänstra foten under promenaden. så nu har ja ont på båda fötterna.

teo sover lite just nu. när han vaknar ska han få lite yoghurt. sen ska vi börja med mate. ris, kycklig och currysås.

måsten till kvällen:
*ringa min syster inför julen
*ringa min mamma o kolal lite inför den 23 dec
*VIKA TVÄTT :(  har nu skjutit på de i flera  dagar. men känner ja mig rätt så blir de inget ikväll heller ;)
* se om janne kan fixa musik till mitt bildspel
*är sen sugen på o göra ett bildspel med bilder på janne o mig. hade tänkt ta bilder från våran förlovning men dem är borta? hittar dem inte iallafall
*MÅSTE ringa till teos farmor oxå
*beställa julklappar och 1 års present till teo.
hittat en sida på nätet med lite billigare leksaker ifrån. tittat länge på grejer till teo o när ja ändå ska lägga en beställning med grejer till jul kan ja lika gärna lägga med grejer tills han fyller 1 år. tänk....snart blir min lilla bebis 1 år :(  roligt o se hur han växer o utvecklas men de går fööööör fort

mycket o komma ihår. tror ni ja kommer ihåg allt?

23 dagar kvar till julafton ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0