söndag, lucia

idag är de söndag och lucia. planen för dagen var att teo o ja skulle kolla in ridande lucia kl 13 idag vid affären. men kl. 13 ska janne o ja iväg på julbord så teo blir till mormor. men dem skulle gå iväg o kolla på lucian.

janne o teo ligger just nu i skrivande stund o sover. känner mina ögonlock börjar bli lite trötta oxå. ja är iallafall nyduschad o påklädd. ska strax stänga av diskmaskinen då ja hörde att den nyss vart klar. starta en mskin med tvätt ska ja göra oxå.  sen är de lagom att teo vaknar. ska han få lite i magen o sen påklädning för hans del o sen åker vi till mormor.

skriver mer ikväll när ja kommer hem o teo somnat, om ja orkar, känner mig rätt trött o orkeslös redan

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hehe jo kankse.. Men just nu känner jag mig bara stor.. Och det börjar bli lite jobbigt! :( Men Men det är ju inte så överdrivet långt kvar som tur är! Allt bra med er?

2009-12-13 @ 10:56:30
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: Natalie - Mamma till Malte

Hej. Kikar runt på "mammabloggarna" lite. Kul att se hur andra har det. Som förälder så behöver man aldrig sitta och ha tråkigt iaf, finns ju alltid nåt att göra! Teo är jättesöt.

2009-12-13 @ 21:15:17
URL: http://minndy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0