4 dagar kvar o proppen gick

som ja tror de va gick slemproppen ikväll. så nu väntar ja bara på att de ska starta ordentligt.
inte skrivit på ett par dagar. inte haft ork eller lust. min syster o hennes familj kom till mamma igår så vi va där hela dagen. oidag har vi varit där oxå. åkt pulka, gummibåt och pressening efter 6hjulingen. *skitkul* hade vi eller dem. ja åkte ju inte=(        våga inte ge mig på de.
janne ligger i sängen nu o ja ska strax bege mig ditt oxå. känner mig trött i kroppen men inte i ögonen.
imorgon blir de lugnt. kanske hem till mamma en sväng.

vi hade bestämt att janne bestämmer kill o ja tjej namn. fråga honom i fredagskväll va han tyckte om de ja hade på förslag men han gilla inte Milla eller Milly. Nilla gillar ja starkt. Just nu lutar de åt en SOFIE MARIA ÅSTRÖM ANDERSSON
Men Nilla skulle ju oxå va fint =)

kolla bdb o sen krypa ner till janne......god natt på er

Kommentarer
Postat av: Erika, mamma till Mira<3

Kanske bebis pågång snart då... det var så det började för mig! Lycka till :)

2009-02-22 @ 23:14:58
URL: http://stoltmammatillmira.blogg.se/
Postat av: Erica

Jag hoppas inte det blir lugnt imorrn för din del ;P

Vet ju själv hur jobbigt det är och jag har 4 veckor kvar!!

Så jag hoppas att det sätter igång på riktigt nu snart :)

Är ju nyfiken på er lilla bebbe som gömmer sje i värmen :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0