barnmorskan idag

skulle ju som sagt till barnmorskan idag. högt blodtryck så ska tillbaka på tisdag för extra koll. gjorde undersökning idag o under tiden ja ligger där o plågas (idag gjorde ja faktiskt de. de gjorde sååå ont när hon höll på) så glömde ja bort att fråga om hon kunde kolla om de börja hända något på öppningsfronten. annars va allt jättebra. när ja kom hem tänkte ja lägga mig i sängen o sova en stund men fick så ont mellan benen o bäckenet så de gick bar inte somna. upp o a värktabletter o fastna framför burken. kan knappt gå så ont gör de=(
o janne jobbar o kommer inte hem förrens om 2 tim. just nu är ja sååå jävla trött så ja håller på att somna sittandes. ska strax lägga mig i soffan o se om ja kan blunda 1 timme eller 2.

laga mat ska ja se om ja kan få janne till o göra. orkar verkligen inte ställa mig i köket o göra de idag.

nu blir de att kolla bdb. sen blir de soffan.
min kväll ikväll:
17.30-18.30 las vegas
18.30-19.00 unga mödrar
19.00-20.00 zappa mellan kanalerna
20.00-21.00 världens sämsta bilförare
sen blir de väl att zappa mellan kanalerna annar blir de sängen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hade tänkt beställa från h&m...

Fanns bara upp till dd och inte 75 utan från 80 :/

Men dom var så billiga så jag tänkte testa ändå, annars får jag leta efter någon bra sida där det finns större kupa men mindre omkrets. Ett helvete att hitta bh för övrigt ju! Inte kul...

2009-02-12 @ 19:39:10
Postat av: stine

usch det lät inte kul :(

2009-02-12 @ 21:45:00
URL: http://lillastine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0