BF veckan är nu här

på torsdag har vi BFmen känns som den kommer stanna ett tag till.  imorgon behöver den inte titta ut. jannes bror fyller då så den får gärna va kvar ett tag till. fast ja gärna vill ha den ut NUUUUU. efter att slemproppen lossnade  vart de fart imagen. inte me värkar utan bebis levde rövare. inte en lugn stund va de på kvällen. lyckades somna iallafall igår kväll o märkte inte när jannes klocka ringde imorse. knappt ja hörde när han sa hej då.
idag blir de lugnt. sitta här ett tag, sen blir de sängen eller soffan. vill hellre sängen. ligger bättre där men dvd gick sönder i vardagsrummet så vi tog dvd från sovrummet istället o ja som är så teknisk kan ju inte koppla in den i sovrummet. se om de finns något på tv istället.

känner mig jättetrött idag. orka knappt tvätta håret. svimfärdig känner ja mig oxå o huvudvärken börjar smyga sig på så kanske blir lite vila snart. illamående börjar komma nu oxå känner ja =(

lasagne blir de idag när janne kommer hem. sköter sig för de mesta själv i ugnen. sen blir de soffan hela kvällen.

kolla vidare på nätet kanske. o sen lägga sig i sängen ett par timmar. ta en promenad till affären kanske o hämta posten. orkar man de?
sånt som märks.

Kommentarer
Postat av: stine

hehe typiskt killar att inte gilla rosa, min kille tycker inte heller om rosa, men jag sa att jag bara MÅSTE ha rosa någonstans, o då fick de bli i sovrummet.. :) ja en flicka ska ju ha rosa hehe

2009-02-23 @ 11:29:37
URL: http://lillastine.blogg.se/
Postat av: stine

hahha ja det är bästa sättet att få något - bebis vill ha ;) kommer nog köra med det sen när den kommit ut också haha

2009-02-23 @ 13:20:46
URL: http://lillastine.blogg.se/
Postat av: Erika, mamma till Mira<3

det var riktigt gott faktiskt! :)



hoppas bebis kikar ut snart håller tummarna



2009-02-23 @ 17:57:02
URL: http://stoltmammatillmira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0