fredag den 13

idag är de då fredag den 13. o för mig är det 13 dagar kvar till bf =)
men får gärna komma innan. hoppas ja slipper gå över bara. men får väl se de så att de är bara max 4 veckor kvar. sen är bebis här. tänkte på de igår när ja låg i sängen o fick massa ångest.
är de verkligen de här ja vill?
vill ja ta hand om detta barn i minst 18 år?
ha allt ansvar me va de innebär me barn?
tänk om ja inte klarar de?
MÅNGA tankar for runt i huvudet igår kväll. o till svar från janne fick ja bara  att de är lite svårt att ändra på de nu.

massa förvärkar inatt igen. komemr säkert hålla på så i 4 jävla veckor till. ligger o pustar o stånkar på nätterna o säger at tde gör ont o janne bara sover vidare. märker INGET. så den dagen de är dax vet ja inte hur ja ska väcka honom om de drar igång nattetid.

somnade sen igår på soffan 1½ timme. jätteskönt. men sen fick ja ligga kvar 30 min efter att janne kom hem o kunde ge mig värktabletter så ja kom ur soffan. utan hade de knappt gått.

nu ska ja se va ja ska hitta på o göra, lars va precis här o kolla lite inför morgondagen när dem ska byta varmvattenberedare.  funderar på att åka till mamma en sväng kanske. finns inget annat att göra här=(
kan ju inte tvätta för dem ska hålls i tvättstugan imorgon o vill inte ha massa blött tvätt där då. lägga sig på soffan eller åka till mamma blir de.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du är stark gumman, det vet jag och ni löser det här! jag kan verkligen se er två som föräldrar nu! <3 tror på dej!

2009-02-13 @ 16:45:07
URL: http://mitthallonochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0