Halenskatalogen

sitter ja me framför mig just nu. är farligta tta börja bläddra iden kan ja säga. funderar på att lägga in en order. eller funderar o dunderar. ja ska lägga in en order men kanske inte just idag. men snart måste ja göra de. va lite grejer mamma skulle ha så bästa att göra de snart.

ska ju på bröllop i juni o måste hitta mig något att ha på kroppen då. ammar ju fortfarande då förhoppningsvis.

kolla vidare på nätet o sen lägga sig i soffan me täcke o kudde o kolla på en film me maja kanske =)

skriver mer senare om ja orkar.

Kommentarer
Postat av: Sandra

men då får du säga sen vad som hände eftersom jag missade (A) . joo, det känns ungefär som en sån dag idag för mig med. kram!

2009-02-05 @ 13:02:07
URL: http://mitthallonochjag.blogg.se/
Postat av: Erica

Skulle med vilja kunna krypa ner i soffan och bara glo på en film just nu :P





Jag har en hel del sammandragningar ochdet trycker neråt redan sp man kan ju hoppas att hon kmr titta ut LITE tidigare än beräknat :P



Tack och lycka till du med!

Den lille är nog ute när som helst nu :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0