hemma igen =)

åkte ju som sagt till norrköping igår morse till min syster me familj. vi tog en lunch på stan. världens godaste sallad *mums*
sen vidare hem till min syster o slappa galet =)
framåt kvällen försvann alla på econovas firmafest o kvar vart janne o ja me barnen. vi bada o åt massa gott godis o kolla på tv. ja somnade som vanligt i soffan....heheh
imorse vart de upp kl. 7 då båda barnen vakna o skulle mysa ner sig i sängen *mys*
efter frukost o lite plock vart de dax att packa bilen. tur att vi åker combi för de va fullt på vägen hem. barnvagnen, leksaker, kläder till bebis, fridas väska, kims väska, janne o min väska. men plats fick vi =)
åkte o åt på max. vidare till babyproffsen o kolla läget men de va så jävla ihop tryckt allt där inne så de var tbara jobbigt att gå. så vi åkte mot tjällmo. väl i tjällmo släppte vi av kim o frida o tog maja me oss och åkte hem. plocka ur bilen o la oss i soffan. så nu har vi precis ätit. ja ska ta mig en varm dusch, 2 värktabletter, borsta tänderna o bädda ner mig i sängen. mamma kommer snart o hämtar maja. efter hon slutat jobba.
börjar bli ännu mera förskyld känner ja =(
inte nu, när de är dax att födda barn snart.

annars blir de lugnt i veckan.
Mamma prata om att åka till min syster imorgon o hälsa på innan dem flyger till thailand. dem flyger i morgonkväll=(
onsdag har ja tid till barnmorskan. extrakoll pga. högtblodtryck sist.
sen har ja lovat svärmor att baka någon kladdig kaka till lördag. funderar på kladdmuffins.
sen handla ja förra veckan grejer så ja kunde göra hallonbollar så kanske skulle ta o göra några i veckan.
lördag blir de ljusparty hos svärmor.  om ja nu orkar. se va magen säger.
sitter just nu me kraftiga förvärkar =(

se om man orkar göra något överhuvudtaget iveckan. är ganska trött o har ont i magen o speciellt bäckenet. har börjat få ont igen när ja går så blir mycket stilla sittande just nu.

kolla vidare på nätet nu....

Kommentarer
Postat av: Katja

SV: Vart vi flyttat? Det är lite småhemligt än så länge eftersom att vi har fått utstå förföljelser och hot och så vidare.

2009-02-01 @ 20:28:00
URL: http://lyckligaord.blogg.se/
Postat av: stine

hehe ja, jag tror också att det är värt pengarna..

2009-02-01 @ 21:13:03
URL: http://lillastine.blogg.se/
Postat av: Sandra

Va? är det två månader på raken? du skojar? :)

2009-02-01 @ 21:24:18
URL: http://mitthallonochjag.blogg.se/
Postat av: Sandra

Joo, jag skulle ju sluta. men va fan, jag klarar mig inte utan dom! men den dagen jag ska ha barn så ska dom bort. det lovar jag! :)

2009-02-01 @ 21:27:51
URL: http://mitthallonochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0