kvällen kom idag oxå

samtidigt som ja förut satt på nätet o skulle bara kolla min blogg o sen stänga av för att lägga mig i sängen för att vila lite hörde ja en bil ja kände igen. 2 sek. senare hörde ja en nyckel i ytterdörren. då kom janne hem från jobbet 3 timmar tidigare.

imorse kände ja mig allmänt nere me illamående, huvudvärk, orkeslös, svimfärdig o så sakna ja janne massor. messa honom om att ja ville ha han hemma hos mig men ha nmåste ju jobba. sen kom han hem här ett par timmar senare=)
han har streckt sig eller något så han har jätteont i ryggen så han kom hem lite tidigare idag. så vi la oss i sängen o somnade båda 2 en stund. han ligger fortfarande kvar där o ja ska strax bege mig ditt.
sitter just nu me massa sammandragningar som inte vill släppa. så kan ju hoppas de kommer en bebis snart=)

nee,kolla bdb o sen krypa ner hos janne o kolla på tv.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas det sätter igång snart!!



Om du har mkt huvudvärk kan det vara ett symptom på havandeskapsförgiftning. Vill inte skrämmas men du verkar ju ha haft det ett tag nu så jag ville bara säga det ifall du inte visste!



Lycka till med allt :)

2009-02-23 @ 19:29:07
Postat av: malin

Usch, låter inge kul och må dåligt. Har dom koll på ditt blodtryck?

2009-02-24 @ 08:30:18
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: malin

Usch, låter inge kul och må dåligt. Har dom koll på ditt blodtryck?

2009-02-24 @ 09:22:00
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Sandra

hoppas bäbis kommer snart :)

2009-02-24 @ 16:11:02
URL: http://mitthallonochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0