kväller nu

o ja ska strax lägga mig i sängen tror jag o kolla på tv. är så himlans trött o massa förvärkarsom blir rätt kraftiga imellanåt men sen försvinner dem.
janne är just nu i tvättstugan o pillar. varmvattnet har lagt av. har bara kallt vatten upptäckte vi när vi skulle fixa iordning efter kvällsmackorna. vi tog toast till tv ikväll. orka inte göra vanlig mat.
vart me mamma till motala idag o handlat lite så har gått massor så kan ju hoppas de hjälpt lite men de tror ja inte.
imorgon blir de upp till mamma. leka me systers barn i snön. inte sett dem på 3 veckor. har varit i thailand.
janne ska fixa me volvon. läcker lite bensin o de är inte bra.
har så ont i ryggen o magen så nu orkar ja inte sitta här längre. borsta tänderna o lägga mig i sängen. läsa lite bloggar först så länge ryggen håller.

Kommentarer
Postat av: malin

Hoppas ryggen blir bättre, och att den där bebisen där inne kommer snart så du slipper förvärkar och få känna på riktiga ;)



Jag ska ge mig på en vaginal faktiskt, men är så bekant med alla i Linköping, så vet inte om jag vågar Norrköping. Men du har så rätt i att det ser mycket mysigare ut där!

2009-02-20 @ 20:41:53
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Anonym

du har inte skrivit på en dag nu?? hm.. kan det vara en bebis som har kommit :D

2009-02-22 @ 13:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0