onsdag

usch va veckorna går fort. onsdag idag redan. ska strax bege mig mot badrummet o fixa mig. ska me mamma till borensberg. komma ut lite o inte bara sitta hemma. kan va skönt de oxå. börjar bli ganska tråkigt att va hemma nu. har ju varit sjukskriven ett tag. men snart kan man hoppas bebis kommer så man får något att syssla me. o de ska bli jätteskönt att ha janne hemma i2 veckor sen=)
saknar honom grymt mycket nu på dagarna. vill att han ska va hemma hos mig när ja har så ont i magen men han måste ju jobba. sen blir de ju han som får va hemma när ja jobbar. hoppas bara att de funkar att ja går ut o jobbar igen. längtra massor efter mitt arbete nu.

imorgon blir de motala. ska me mamma till läkaren först o sen ska ja till barnmorskan 11.30 så lämnar tjällmo redan vid 8 på morgonen så de blir upp tidigt. brukar ju va vaken vid 6 tiden redan så de blir väl upp då å fixa sig.

om man skulle kolla vidare på nätet nu så man är klar sen när mamma kommer.

försökt ladda upp bilderna från söndagens grillning men de tar sån jävla tid o ja har inte de tålamodet riktigt nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0