sitter hos mamma idag igen =)

åkte me janne imorse vid 6 så han fick skjusa mig till mamma så va vaken me tuppen näst intill. men kl. 5 vakna ja o va jättehungrig så gjorde mig iordning o sen käka lite frukost så va klar lagom till janne klev upp =)
skulle me mamma till motala idag så kunde lika gärna åka upp tidigare istället för att sitta hemma. är ju såååå jävla tråkigt att va själv hemma. sen tyckte janne inte ja skulle köra me min bil. måste byta bränslefilter på den då den läcker lite som janne upptäckte igår efter lite tjat från mig. så de ska han pyssla me imorgon om vi nte födder barn inatt som ja inte tror men de skulle inte göra något.
igår gick ja en promenad o möte janne efter jobbet. sen dess har ja haft förvärkar till o från hela tiden. igår kväll, inatt o dem har fortsatt nu på morgonen o fm. ibland riktigt ordentligt. men de är väl ingen risk. retas me mamma redan innan den är född=)
lagom som ja skrev de fick ja en puff från magen=)

ikväll blir de väl lugnt. somna tidigt kanske. se va janne har för planer. ligga på soffan o kolla på tv kanske =)

imorgon kommer min syster me familj hitt. har varit i thailand i 2 veckor o ja är inte ett dugg svundsjuk för de =)
så de blir lek i snön så mycket man orkar. ska va ute iallafall o få lite luft.

nu ska ja kolla vidare på nätet. återkommer kanske under kvällen. vet man aldrig.

Kommentarer
Postat av: Sandra

mattias har inget badkar heller så därför var tanken att vi skulle åka ut till mormor och bada. men när vi väl skulle iväg hade vi inget sug kvar, så det får bli en annan dag :P

2009-02-20 @ 12:50:51
URL: http://mitthallonochjag.blogg.se/
Postat av: malin

Vi fick bricanyl nu som tydligen ska hjälpa, men jag vågar inte prova den eftersom man får handklappning, och jag vet inte hur hennes hjärta tar det.

=/

Allt bra med dig och magen?

Jo jag hittade filmen, men ska kolla nu igen.

Kunde inte kolla med ljud igår :)

2009-02-20 @ 18:51:25
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: malin

Håller med att Norrköping såg mycket bättre ut, gud vilken skillnad. Det är ju nästan så man vill föda där nu :)

2009-02-20 @ 19:22:18
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0