sitter hos mamma

fast är ensam här. eller maja är ju här. dem andra jobbar så pasar på att hålla maja lite sällskap.
funderar på att lägga mig i soffan o kolla på tv elelr film en stund. annars vet ja inte va vi ska hitta på.

haft massa förvärkar i natt o magen har sjunkit ännu mer sen igår. känns konstigt att de snart finns en bebis hos oss. max 3 veckor till får ja gå, sen är den här. Sovit sjukt bra inatt fast förvärkar. hade lite problem me att somna men sen sov ja till 7.45  morse o va utvilad. inte hänt på länge att ja är utvilad när ja vaknar.
Nils Teo Lars Åström Andersson 
My Sofie Maria Åström Andersson


Inte bestämt mig om den ska heta MY eller Sofie i tilltalsnamn. sofia finns oxå me. Gillar Milly och Milla oxå. bestämt att blir de en kille bestämmer janne namn o en tjej bestämmer jag. men gillar ju Sofie, sofia, milly, milla, my...vilket ska ja välja?

Vilket namn tycker ni passar bäst på våran bebis om de blir en flicka?

Kommentarer
Postat av: sofia

absolut Sofia :o)

milla-sofia!

2009-02-19 @ 10:56:51
Postat av: stine

Milly var fint, och ovanligt.. jättegulligt..

2009-02-19 @ 13:03:30
URL: http://lillastine.blogg.se/
Postat av: malin

Åh den sidan vill jag ha, vill också se hur det ser ut i Norrköping :D

2009-02-19 @ 13:49:08
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: sara

Svårt det där med namn :) Min bäse, sen om jag får någon HAHA, ska heta Elsa om det blir en flicka! Himla fint :) Sofie är gullit tycker jag :)

2009-02-19 @ 14:57:28
Postat av: Sofia

gör ett försök att skriva blogg. (hoppas på att få en läsare iallafall.) haha ;o) enjoy



//sofia

2009-02-19 @ 18:28:08
Postat av: Sofia

glömde ju skriva bloggen

2009-02-19 @ 20:30:04
URL: http://korsbarskakan.blogg.se/
Postat av: Angelica - tvåbarnsmorsan

Milly eller Milla tycker jag, det va jättesöta namn! :)

2009-02-22 @ 21:25:05
URL: http://likeanangel.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0