slödag idag

inte kommit från datorn till vardagsrummet än, men ska nog stänga av datorn nu o skalla lite äpplen (kan inte äta me skall pga min ibs) o lägga mig i soffan o kolla film. janne slutar ju jobba om 1 timme så han är väl hemma strax inna 4. vart akut sugen på semlor nu så kanske ska se om han kan köpa me de hem sen *mums*
ikväll blir de väl lugnt här. imorgon ska jnne fixa lite me min bil. byta rattaxelknutten tror ja  de hete. sen vid 3 tiden är de ljusparty hos svärmor. så blir en sväng på de om ja orkar. har haft såna jävla förvärkar inatt o idag på f.m.
sen på söndag blir de e n sväng till skjutfältet. lillebror är träningsledare så ska ner o titta lite när dem kör. skönt o komma ut lite oxå. Melodifestivalens första deltävling är ju på lördag oxå. kanske fixa lite dipp o grönsaker  o titta på de.

Bebisen som bor i min mage MÅSTE va pappas flicka/pojke. ionsdags va de inte ett liv på hela dagen, sen kommer janne hem o den börjar direkt o böcka o ligger inte still för 5 öre. likadant igår. inte ett liv på hela dagen o så fort janne klev innanför dörren så börja den böka som bara den. höll på så hela kvällen. oidag har den inte bökat något så får se när janne kommer sen om den börjar då.
Bebisens mormor fick känna när den rörde sig igår för första gången =)
blir lika fascinerad (stavningen) varje gång den rör på sig så hela magen guppar upp o ner ;)

Namnen är redan bestämda om de blir flicka eller pojke. Vi hade valt ett pojknamn men sen kom janne på ett annat så han ville ha de o snäll som ja är gav ja me mig. men stavningen är vi lite oense om. ja vill ett o janne ett. se hur de blir. flicknamn är väl inte riktigt klart än. Har ett namn mne försöker övertala honom på ett annat men går inte så där jätte bra =(

nee, nu ropar soffan o filmen efter mig.

Kommentarer
Postat av: malin

Blir det för namn då :) Jag tror ni får en tös ja! :)

2009-02-06 @ 22:27:28
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Sandra

Få höra nu då? :D

2009-02-06 @ 22:56:35
URL: http://mitthallonochjag.blogg.se/
Postat av: sofia

hmm...dålig uppdatering. kanske en bebis på G??? :o)

2009-02-09 @ 10:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0