usch....

vilken jävla natt. knappt sovit något känns de som. va astrött igår kväll o vi la oss i sängen 2 minuter i 10. när hände de senast?
inte förre 23 tiden brukar vi komma isäng. la mig för att sova men de gick inte. vred o vände på mig. o imorse vi 8 ville maja att vi skulle kliva upp. maja är hos mig under tiden mamma o lars är i stockholm. om 3 timmar ska ja bege mig mot borensberg. tar bilen ditt o sen bussen till motala o möter janne där. ska till barnmorskan kl. 3 sen blir de hem o inte göra ett skit. tvätta 1 maskin me tvätt. annars ska ja bara slöa i soffan o kolla på tv.
funderar på att lägga mig i sängen o sova 1 timme. kommer inte orka dagaen annars känner ja. orkar knappt hålla ögonen öppna just nu.

inatt trodde ja de va dax oxå. hade jätteont imagen mellan 00.35 - 03.45 inget hjälpte. försökte sova, dricka vatten, massera magen, tog värktabletter men inget ville hjälpa. men sen försvann de.

nee, lägga mig 1 timme nu o sen fixa lite lunch o åka mot borensberg. skriver mer när ja kommer hem om ja nu orkar.

Kommentarer
Postat av: stine

hehe ja men här slår vi på stort vettu :P ahha ja bilder kommer i morgon :)

2009-02-04 @ 12:13:39
URL: http://lillastine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0