vilket väder

ute snöar de för fullt. kommer bara större o större flinger från himlen. vill ju ha vår ute nu. men tycker de är kul me snön men kommer nog uppskatta den mer nästa vinter då våran bebis kan va me o leka i den lite. annars tycker ja om snön men vintern som varit nu har ja inte kunnat åkt pulka något pga. magen. brukar ju åka pulka efter 6 hjulingen o inget sånt har de blivit heller=(
får ta igen allt i december sen =)

idag blir de lugnt. halva dagen har ju redan passerat. ska kolla bdb o familjeliv, sen blir de att bädda ner sig i soffan me täcke o kudde o kolla på en film. janne slutar ju jobba om 3 timmar så han är ju hemma snart oxå=)
ikväll blir de kött o potatisgratäng *mums*

Måste börja fylla i mina mammadagar o skicka in till försäkringskassan. är så himlans glömsk att ja inte gjort de än. måste ske snart om ja ska få några pengar. Sen måste ja kolla upp me mitt mobilabonnemang som går ut i mars. mycket att komma ihåg för mitt lilla huvud.....hehe

försöker fortfarande övertala janne på tjejnamn. pojknamn har vi klart om de blir en pojke. ville igentligen ett annat namn men nu har vi bestämt oss för detta. vill bara ändra på stavningen utav namnet men de vill inte janne. o tjejnamn har vi pratat om ett men ja funderar på ett annat men han vill inte ändra sig.....måste komma på hur ja ska göra för att få honom att ändra sig. barnet får va nmnlöst tills de kommer ut så får vi se vilket namn som passar bäst. nu ropar soffan på mig så bästa att gå ditt o spänndera ett par timmar=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0