då sitter man här igen då....

o janne sover.

motala var tde idag. somnade runt 3 tiden inatt o vakna av klockan vid 8 imorse. kan ju säga att mitt humör inte va på topp riktigt. men vi fixa o trixa lite o gav oss iväg. trodde de skulle ta minst 30 min på socialkontoret men va ute efter 5 min igen. så nu har vi gemensamvårdnad o janna har tagit på sig rollen som pappa =)

sen vart de en snabbsväg på stan för min del. skulle ha tag i en bomullsfilt till bebis o janne fixa till sig i håret. sen vart de en sväng till bensinmacken. bilen går tydligen inte på luft. vidare till mc do äta. banken. skulle fixa e legitimation men de kunde ja göra hemma. sen var tde att spendera 30 min på feelgood innan de va dax för föräldrautbildning. efter de vart de maxi o vi skulle bara köpa mjölk mne handlade vist för 300. vart dyr mjölk...heheh

väl hemma vart de matlagning o sen slänga sig i soffan. o som vanligt somnade ja =)
vid halv 9 vart de duschen o sen lägga sig i sängen. kunde INTE somna så efter 3 timmar gav ja upp. hade såna jävla förvärkar så nu sitter ja här o den lill* bökar omkribg som bara den.

ska kolla runt lite på nätet o sen krypa ner i sängen o hoppas kunna somna. inte bra att ja vänder på dygnet igen=(

Kommentarer
Postat av: stine

jaha, jag trodde det var barnet som inte gillade sin pappa haha..



ja man blir ju orolig..

2009-01-21 @ 11:46:44
URL: http://lillastine.blogg.se/
Postat av: stine

hejsan igen, det blir en Emmaljunga Edge duo combi för våran del, själv då?

2009-01-21 @ 11:47:28
URL: http://lillastine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0