lördag

då va de lördag igen då. så va ska man hitta på att göra denna dag då?
jo, ska strax ta mig till sovrummet o packa lite. sen blir de att fixa lite lunch o bege oss till mamma. ska ut me maja innan vi åker mot motala. ska till barnmorskan kl. 14.30
sen vidare till linköping till biltema. janne ska köpa lite grejer till volvon så den klarar besiktningen om 9 dagar =)
sen kan ja köra massa me min bil...jippi...;)
sen blir de vidare till norrköping till syster o hälsa på lite, så kommer hem i morgon. ska nog ta mig ett bad där ikväll, dem har ju badkar me bubbel i =)
men får bada utan bubbler.
ska kolla in bdb nu å dra mig mot sovrummet. väcka min andra halva som sover så sött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0