onsdag

försökt flera gånger igår kväll att logga in på bloggen men de gick inte.
igår sov ja till kl. 11.15....skönt men va lika trött när ja klev upp. vart duschen, frukost o en stund framför datorn. bestämde mig för  att åka till mamma o kolla va hon hitta på. kom halvvägs till henne så mötes vi på vägen. hon skulle till borenberg så följde me henne dit. fick för mig när ja vakna att ja skulle färga håret idag. så efter vi handlat vart de dax att färga håret. ingen jättebra bild men den får dugga så länge.




när janne kom hem satte ja mig vid datorn igen =) *ovanligt att ja sitter vid datorn*
beställde lite kläder. vart denna till mig + en cerise färgad, strumpor, trosor. har jätte dåligt me de just nu. sen fick janne en tröja o ett par joggingbyxor. han använde sina förra när han måla i bebisrummet o dem va inte bar asvarta när han va klar. dem va lite blåa o beiga oxå =)



idag:
hade stält klockan på 8. skulle ringa mvc o kolla me dem. fick teletid 8.35 men va de någon som ringde upp?
nee, klockan 10.13 ringde ja igen o fick tid 10.15 kl. 10.20 ringde dem upp o hon va väl inte på sitt bästa humör idag henne ja prata me. dem ville att ja skulle komma upp så dem fick titta men hade ingen tid till en läkare förens den 28 kl. 12 o den 28 ska ja till min barnmorska kl. 15 så då kan hon kolla. får stå ut till dess. va ingen fara så länge ja inte födde barn.
efter ja pratat me dem vart de duschen o sen frukost. så nu sitter ja här o tvättmaskinen vart precis klar så ska hänga tvätten o åka till affären o hämta posten. men de är väl bara räkningar i lådan idag =(
vill att mitt paket från h&m kommer snart. beställde den 6 januari o den 12 januari pakades de. så borde va här snart.
sen blir de väl inte mycket gjort. när janne komemr hem blir de tonfisksallad. vart sugen på de jättelänge nu så ska kanske förbereda lite för de o sen lägga mig på soffan. alla bra tv program börjar ju sen.

se om man kan somna tidigt ikväll. inte kunnat somna förens vid 2 tiden nu i flera dagar. igår kunde ja inte somna för hade en massa jävla förvärkar o sen orolighetskänska i magen. sen va de massa bra på tv oxå =)

nee, nu måste ja hänga tvätten o hämta posten sen.

Kommentarer
Postat av: stine

Hehe, ja men Brio har ju jättefina vagnar! men jag älskar Edge duo combi, kund enästan inte släppa taget om den när jag provkörde i affären haha

2009-01-21 @ 12:13:26
URL: http://lillastine.blogg.se/
Postat av: stine

jag har också beställt lite ifrån H&M jippii..

2009-01-21 @ 12:13:44
URL: http://lillastine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0