tisdag

usch va fort denna dag har gått.snart dax att bänka sig i soffan o kolla på tv o sen sova.
sov inte så där jättebra inatt. vakna vid strax efter 5 o klev upp. la mig igen vid halv 10 men kunde inte somna. o då ville janne kliva upp o åka till borensberg o handla så de va bara att kliva upp å klä på sig =)
han ville köpa ett nytt dammsugarmunstycke. ett sånt som nästintill är platt så kunde han dammsuga sa han...o visst inte mig imot =)
så efter turen till borensberg vart de hem o tro de eller ej men janne har faktiskt dammsugit HELA HUSET =)
ja plocka undan o skura toaletterna. sen hamnade han i soffan. han va precis slut stakarn. så efter lite mat i magen hamnade han där igen o ja hamnade på kontoret framför datorn. passa på o sätta in lite papper i pärmen, ringa kommunal som svarad e efter 1 timmes ringande. o de roligaste av allt. betalade räkningar. men denna månaden va inte så farlig. bara lånet på huset, min telefon o boxern. men nästa månad blir inte rolig. när elräkningen på ett x antal tusen ska  betalas.

imorgon bär de av till Motala. ska till barnmorskan kl. 15 o innan de hade ja tänkt ta en sväng till försäkringskassan. har ju fått löneökning =)
så kanske bäst att tala om de för dem där uppe så de blir rätt i mina papper. sen MÅSTE ja sätta mig o räkna på mammadagarna så ja får pengar när ja går hemma me den lill* sen.

ska kolla familjeliv och bdb nu. sen kommer jannes föräldrar på fika så då behöver ja inte sitta här =)

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha, har janne blivit hemmafru eller? (A) skönt att du får hjälp hemma! vi ses imorgon! kram!

2009-01-28 @ 15:37:14
URL: http://mitthallonochjag.blogg.se/
Postat av: stine

men Anna, jag blev skit orolig, när du inte skrev i bloggen pånågon dag.. du måste skriva varje dag så jag vet om bebisen har kommit.. nu är du ju ändå i v 36 så allt kan hända :D kram

2009-01-29 @ 07:11:05
URL: http://lillastine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0