torsdag


Dagarna springer iväg.
igår va de motala som gällde. skulle till försäkringskassan o lämna in mina uppgifter ang. lönneökning =)
inte fel me lite mer pengar i månaden. trodde de skulle ta sin tid så vi lämna tjällmo 3 timmar innan vi skulle va hos barnmorskan. men på försäkringskassan va de knappt en männinska så efter 10 min va vi ute igen.  så de va bara att spendera 2 timmar i motala innan vi skulle till sjukan. åkte ner till mekonomen o handla grejer till bilen. eller 1 liten grej till ratten som börjar bli helt slut. värsta rånet. 900 kronor men de fick janne betala. han fixar o betalar o ja kör bilen sen=)
väl uppe på sjukan va min barnmorska sjuk =( så fick en ny igen ( den  5 under denna grav.) de mesta va väl bra. hade för högt blodtryck så ska tillbaka på onsdag för ytterligare undersökning så de inte är något som är på gång i kroppen. sen fick ja hårdaa bud att ringa förlossningen så fort ja fick huvudvärk me svartflimmer för ögonen. sen ska ja tillbaka den 12 feb. för ytterligare en undersökning av bebis o mig. sen bar de mot maxi o handla o sen hem. svängde förbi burger king o käka. sen bar de hem. plocka ur bilen o janne åkte till linköping o hämta varmvattensberedare eftersom våran börja läcka innan jul.

idag blir de inte mycket. maja är hos mig o håller mig sällskap. ska strax in i duschen o sen ta en kort promenad me maja. har så ont i bäckenet att ja inte orkar gå en meter knappt. men de är ju över snart. Går in i v. 37 i morgon så de är ju inte många veckor kvar. bara 28 dagar =)

skriver kanske senare.......se va maja gör nu. leker me bollen på gräsmattan låter de som =)

Kommentarer
Postat av: sofia

hej.

ett tips. vila mycket. du verkar fara och flönga ganska mycket ;o).

jag hade också högtblodtryck...oftast är det ju början till havandeskapsförgiftning. kollade dom äggvita???

jag blev inlaggd och igångsatt och det är inte kul.

lycka till.

2009-01-29 @ 12:48:57
Postat av: Priscilla

vilken söt hund :)

2009-01-31 @ 15:54:04
URL: http://priscillass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0